25/09/2023

Lionsgolftoernooi 25-09-2023

Op maandag 25 september werd ons jaarlijks golftoernooi georganiseerd op golfclub Rozenstein in Wassenaar. (klik hier)

Zo’n 26 betalende flights trokken ten strijde om de felbegeerde eeuwige roem te behalen. Naast natuurlijk de 18 holes waren er ook nog enkele culinaire holes die gesponsord werden door Katwijkse middenstanders. Een gebakken visje, een mooi stuk vlees, enkele tapas, een wijntje gaven een gezellige onderbreking door de baan.

Rond de klok van half vijf druppelden de flights binnen om onder het genot van een drankje na te praten over de dag. Tijdens de nazit konden de gasten genummerde golfballen kopen om deze vervolgens te gebruiken voor de wedstrijd van de nearest ball op de driving range.

Na deze laatste wedstrijd volgde de prijsuitreiking. Diverse bedrijven hadden hiervoor prijzen beschikbaar gesteld. De hoofdprijzen bestonden uit een reischeck van Pin High en een zeer compacte golftrolley van Ted’s golfshop in Noordwijk.

Tijdens het rijsttafelbuffet dat volgde, was er volop gelegenheid om de golfdag door te spreken. Dat de verhalen steeds kleuriger werden, begrijpt eenieder

De netto-opbrengst van deze dag is nog niet bekend. Toch kon de Lionsclub Katwijk op de avond zelf 10.000 euro aan uitgekozen goede doelen overhandigen. Voor de ons gestelde goede doelen (zie elders op de website).

Lionsclub dankt alle sponsoren, deelnemers, vrijwilligers en golfclub Rozenstein voor hun inzet.